Manipulācija ir kļuvusi par daļu no cilvēku savstarpējām attiecībām. Mēs manipulējam ar vārdu, rīcības, smaržu, garšu, formu un arī ar krāsu palīdzību, jo tirgotāji, psihologi un pat zinātnieki jau sen pēta un analizē krāsu ietekmi uz cilvēku.
Reklāmu un dažādu mājaslapu veidotāji ar krāsu palīdzību jau sen manipulē ar patērētāju prātiem, jo ne jau velti, piemēram, visas šīs apmaksas “pogas” ir zaļā krāsā, jo zaļā krāsa raisa uzticību, bet sarkanā izsauc trauksmes sajūtu. Šīs pašas metodes mēs izmantojam arī ikdienas un biznesa dzīvē, pat paši to neapzinoties. Izvēloties to vai citu krāsu toni, mēs ietekmējam gan sevi, gan apkārtējos, tāpēc centīsimies atklāt šo krāsu noslēpumu un noskaidrosim, ko cilvēka apģērba krāsa liecina par viņa tā brīža noskaņojumu. Izpēti sava sarunu biedra apģērba krāsu un uzzini, kā ar viņu komunicēt!
Šķir lapu tālāk, lai uzzinātu, ko apģērba krāsa liecina par viņa iekšējo stāvokli